sobota, 18 lutego 2012

Opowiadania cz1

Opowiadanie ;D

Zawsze chciałam poznać chłopaków One Direction, lecz tez zawsze zastanawiałam się  czy to kiedykolwiek możliwe. W sumie nie miałam żadnej rodziny w Anglii a nawet jeśli to szanse ich spotkania to 1:1000000000 a poznania ich to jeszcze mniejsze.
Pewnego dość słonecznego dnia wybrałam się z koleżankami nad rzekę,a by trochę się poopalać, bo lato zbliżało się do nas wielkimi krokami. Kiedy wróciłam do domu, okazało się, że mamy gości. Nie z znałam tych ludzi, więc po p0rzywitaniu się poszłam do swojego pokoju się przebrać. Moi rodzice byli nieco podenerwowani nie wiadomo czemu. Nic nie zapowiadało się na taki obrót sprawy. Za ok 10 min zawołali mnie abym zeszła na dół. Wtedy to przedstawili mi tych ludzi. Okazało się że są to moi biologiczni rodzice. Zawsze wiedziałam że jestem adoptowana ale nigdy nie chciałam poznać tych biologicznych rodziców. Nie było sensu. Zawsze było dobrze tak jak było i nie chciałam tego zmieniać. Nie wiedziałam co zrobić. Powiedzieli, że chcą mnie lepiej poznać i zapraszają mnie na 2 tygodnie wakacji do Anglii bo właśnie tam mieszkają. Nie chciałam jechać, wcale nie cieszyła mnie perspektywa bycia z nimi 2 tyg w jednym domu, ale jednak miałam wrażenie, że to jest dobry pomysł i w jaki.ś sposób odmieni moje życie, cóż może stanie się bardziej ciekawe?

7 komentarzy:

  1. Zaczyna się ciekawie, na jej miejscu też nie byłabym zachwycona tym pomysłem, ale może to jej się opłaci ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super się zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczyna się bardzo ciekawie biorę się za 2 rozdziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam bym z nimi nie jechała. A jak by mnie zabili ? xd
    Wiem, głupia jestem ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona ma szczęście. Lol.
    just-one-thing-to-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super się zaczyna wyjazd do Angli wow też chce hahaha ;D
    zapraszam do mnie http://www.powiedz-mi-o-co-chodzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mieszkam w Anglii :D w Londynie ^^

    OdpowiedzUsuń