poniedziałek, 13 lutego 2012

pierwszy post + imagin

A więc mam nadzieję że spodoba Wam się ten Blog mimo że w necie jest wiele blogów o One Direction. Na początek chciałam dać jedną wymyśloną przeze mnie krótką historię:

Idziesz ulicą nagle patrzysz na przeciwko a tu chłopacy z 1D śpiewają na chodniku, towarzyszy im ekipa kamerzystów, bo właśnie nagrywają swój teledysk do ,,One thing". Podchodzisz zi stajesz w pierwszym rzędzie. Nagle spostrzega Cię Harry i wpatruje się w Ciebie swoimi  wielkimi oczyma niemalże bez mrugnięcia. Nie wiesz co zrobić, więc się uśmiechasz. W pewnym momencie widzisz, że pisze coś na skrawku kartki po czym Ci go daje. Okazuje się, że to jego numer telefonu z podpisem ,,Zadzwoń koniecznie".

Co o tym myślicie? ;D

tu macie teledysk do tej piosenki : http://www.youtube.com/watch?v=Y1xs_xPb46M&ob=av2e

8 komentarzy:

  1. Super, zaczynam czytać twojego bloga. Trochę mi to zajmie bo masz dużo tych części. Pod każdym wpisie będę dawała komentarz. ;*******

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez mam zamiar go czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże , zaczynam czytać , i aż się przestraszyłam jak zobaczyłam tyle rozdziałów . Dobra jesteś . ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczynam czytać twojego bloga . Na początku się wystraszyłam tylu rozdziałów O_o , ale mam nadzieje że szybko je przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja również zaczynam go czytać. I również byłam przerażona widząc ile rozdziałów ;p
    Na pewno będzie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero zaczynam. Lol 100 rozdziałów. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczynam czytać wow 100 rozdziałów

    OdpowiedzUsuń
  8. zaczynam czytać<3 ile mam do nadrobienia ;**

    OdpowiedzUsuń