sobota, 16 czerwca 2012

Opowiadanie cz 92

3 tygodnie później (5 miesiąc)
Było tak pięknie. A teraz? Znowu wszystko się zepsuło. Z Nicolą mam teraz nikły kontakt, prawie w ogóle go nie ma. Tęsknie za nią. Mimo wszystko była dla mnie kimś bliskim.Chyba za szybko przywiązuję się do ludzi.
Dziś zadzwonił do mnie Harry. Nasza rozmowa:
-Cześć kochanie- zaczął, ale trochę się zwiesił, bo zdał sobie sprawę co powiedział
-Hej- odpowiedziałam bez żadnych emocji żeby nie usłyszał tego jak bardzo ucieszyłam się z jego słów
-Kiedy przyjedziesz do Londynu?
-Nie wiem
-A planujesz?
-Jak najbardziej
-Co się z nami stało?- spytał bardziej siebie niż mnie- kiedyś nasz związek wyglądał inaczej
-Przypominam Ci, że nie jesteśmy razem- powiedziałam
-Tak wiem, ale mimo wszystko. Co się stało, że się od siebie oddaliliśmy?
-Nie wiem Harry- odpowiedziałam szczerze
-Może pogadamy na Skype?- zapytał
-Teraz nie dam rady, ale o 16 będę rozmawiać z dziewczynami, możesz się potem dołączyć- zaproponowałam. Zgodził się. Przynajmniej go na Skype zobaczę.  Od tamtego czasu, drugi raz nie przyjechał do mnie.

15:55
Załączyłam mój laptop i tępo wpatrywałam się w logi wyświetlającego się Windowsa. Miałam wrażenie że po tej rozmowie wszystko się zmieni. Czy powiem dziewczyną że jestem w ciąży? Nie wiem, chciałam ale nie wiedziałam jak to zrobić. Kiedyś jednak będę musiała. To już 5 miesiąc, a zostały jeszcze tylko 4.
Dziewczyny jak zwykle radosne pokazały się na ekranie. Nasza każda rozmowa była do siebie bardzo podobna. Zazwyczaj rozmawiałyśmy o wszystkim, co tylko nadaje się do opisania czy czegokolwiek innego. Czyli mówiłyśmy dosłownie o wszystkim. Początek zawsze tak wyglądał. Potem robiło się trochę gorzej, bo dziewczyny zaczynały schodzić na inne tematy. I tak znowu się stało.
-Słyszałam, ze rozmawiałaś dziś z Harrym- zaczęła Alice szeroko się uśmiechając
-No, skąd wiesz?- spytałam
-Trudno nie wiedzieć, cały czas o tym mówi
-Serio?- zdziwiłam się
-Tak, czasami to aż nudne jest..
Za dziewczynami zauważyłam piątkę chłopaków zbliżających się powoli. Pokazali mi, że mam im o niczym nie mówić. Więc nadal rozmawiałam z przyjaciółkami.
-Martina kiedy mu powiesz?- spytała nagle Danielle. Spojrzałam na nią najbardziej morderczym wzrokiem jaki umiałam by się przymknęła, ale niczym nie zrażona Danielle kontynuowała- musisz w końcu to zrobić
-Co zrobić?- wtrąciła się Alice najwyraźniej bardzo zainteresowana
-Nie ważne- powiedziałam mając nadzieję, że nikt nie zwrócił na to większej uwagi. Dziewczyny dalej nie wiedziały kto jest za nimi. Stwierdziłam że ten temat można zaliczyć do skończonych, wiec na wszelki wypadek zaczęłam mówić o czymś zupełnie innym
-Martina ! Przestań udawać ! Kiedy w końcu mu powiesz, że jesteś w ciąży?!
Zobaczyłam jeszcze zupełne zaskoczenie na wszystkich twarzach, a potem już tylko czarny ekran. Zawsze zapominałam naładowywać laptopa, ale po raz pierwszy jestem z tego zadowolona.
Tylko co teraz?
___________________________
Udało się dodać dziś, chodź myślałam że nowy rozdział dopiero będzie w niedzielę..
Dziękuję za komentarze ;*

14 komentarzy:

  1. Dodaj coś w niedzielę wieczorem ! Masz czas . xD
    Czekamm , świetnie jak zawsze ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepiej jutro przed 15 bo wyjeżdżam na tydzień i chciałabym wiedzieć co będzie dalejj...a tak wg to super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no ii czekam , na kolejny ! :D.
    mega.mega.mega:3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bomba rozdział <3 Ale jak ty tak mogłaś skończyć ? Czuje nie dosyt..Pisz szybko nn :D Mam nadzieje, że dodasz go w tym tygodniu :***

    OdpowiedzUsuń
  5. suuper fajny rozdział!! Nie wybacze Ci że skończyłaś w takim momęcie! :D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozdział.Czekam na następny !!SZYBKO!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham takie akcje <3 Szybko dodawaj <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo bym cie prosiła a byś dziś dodała kolejny, wręcz błagam już nie mogę się doczekać, jeszcze do tego skończyłaś w takim momencie...! <3
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. O mój świecie! Ja nie wytrzymam bez nexta, zwłaszcza, że mi się wzięło i zawiesiło konto na google i nie mogę wylewać na blogach swoich pokręconych, ześwirowanych emocji... XD
    Szybko pisz....!!!
    Pozdrawiam ciepło XD
    MiseryAnne

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rozdział :) dawaj nexta po nie wytrzymam !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rozdział :3
    Czekam na kolejny proszę tylko szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super. Nie mogę się doczekać nn. :D
    Dlaczego skończyłaś w takim momencie??
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚWIETNEEEE ! :D.
    ZAPRASZAM NA MOJEE :
    http://directioneeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń