poniedziałek, 19 marca 2012

Opowiadanie cz 29

1 październik
Pojechałam z dziewczynami na zakupy. Każda z nas chciała sobie coś kupić na koncert One Direction. Nasze nastroje jednak były odmienne. Ala i Aga były podekscytowane, że poznają chłopaków. Przez ostatni miesiąc dowiedziały się chyba o nich wszystkiego, czego tylko można dowiedzieć, się z internetu. Ja natomiast miałam trochę inne podejście. Oczywiście cieszyłam się, że ich zobaczę, ale pewnie przyjedzie też Caroline. Nie chciałam jej poznać. Nie żebym była zazdrosna czy coś.. ale tak po prostu nie miałam ochoty.
Po kilku godzinach, każda z nas była zaopatrzona w jakąś nowa rzecz. Kiedy jadłyśmy lody w kawiarence, podeszła do nas jakaś kobieta.
-Dzień dobry, czy ty jesteś Martina?- zwróciła się do mnie
-Tak, to ja- zaskoczona odpowiedziałam. Nie wiedziałam kim jest, widziałam ją pierwszy raz w życiu.
-Ja jestem dziennikarką polskiego magazynu ,,Girls and Boys" chociaż pracuję w Londynie- powiedziała z uśmiechem. Widząc moje niedowierzanie  pokazała mi legitymację.
- Co pani robi w Polsce w takim razie?- nie bardzo wiedziałam o co spytać
- Mam za zadanie napisać artykuł o chłopakach z One Direction
- A co ja mam z tym wspólnego i skąd pani wie kim jestem?
-W znacznym przybliżeniu to mam napisać artykuł o chłopakach z One Direction i ich dziewczynach w ostatnim okresie, myślę, że wiesz już co masz z tym wspólnego. A skąd Cię znam? To proste, przecież wszyscy wiedzą, że byłaś z Harrym. Takiej informacji nie da się ukryć. Polska nastolatka w związku ze znanym młodym piosenkarzem, którego zespół jest jednym z aktualnie z najbardziej znanych, to szybki temat. Chciałabym z tobą porozmawiać, jeśli się zgodzisz?
-Zgódź się- zawołała Aga, do której dołączyła Ala- ja jednak nie byłam pewna. Widząc moje niezdecydowanie reporterka dodała:
-Z mojej strony możesz liczyć na wysłanie Ci wersji roboczej artykułu, jeśli coś Ci się nie spodoba, zmienimy to.
-Czemu mam pani uwierzyć?- wiedziałam jacy dziennikarze byli czasem złośliwi. Wystarczyły 3 tygodnie w Anglii. Dziennikarka podała mi coś w rodzaju umowy, która zawierała, możliwość korekty.
-No dobrze, co pani chce wiedzieć?
-Wszyscy wiemy, że byłaś z Harrym, wiemy z angielskich mediów nawet jak się poznaliście. Wiem także, że zerwaliście. Jednak od czasu kiedy wróciłaś do Polski, Harry ma nowa dziewczynę. Jest to Caroline Flack, starsza od ciebie o 16 lat, a od Harrego 15. Czy przeszkadza Ci to? Jak się z tym czujesz?
-Każdy ma prawo do szczęścia, jeśli Harry jest szczęśliwy z Caroline to zostaje mi życzyć mu wszystkiego dobrego. Każdy w swoim czasie idzie do przodu i nie ogląda się do tyłu-  pełna improwizacja
-No dobrze, jak wiemy za niedługo jest koncert chłopaków we Wrocławiu, wybierasz się?
-Oczywiście. To nie tylko mój ulubiony zespół, ale także przyjaciele, których chcę wspierać w każdy możliwy sposób- jeju serce mi waliło, nawet nie wiedziałam czy mówię z sensem
-Masz zamiar wrócić kiedyś do Anglii? Zamieszkać tam, na przykład na stałe?
-Na stałe? To raczej nie możliwe i w sumie nie wiem czy bym chciała, w Polsce mam rodzinę, znajomych i przyjaciół. Nie jestem pewna czy byłabym w stanie to wszystko zostawić. Jednak na jakieś krótkie wakacje jak najbardziej.
-Bardzo dziękuję za rozmowę- dziennikarka dała mi swój numer telefonu, e-mail i poszła.

-Wow udzieliłaś wywiadu- ekscytowała się Aga z Alą
-Założę się że mówiłam bez ładu- zaczęłam się śmiać- nic nie pamiętam z tego
-Oj nie było źle, sama bym tak chciała- rozmarzyła się Ala
-Nie tylko ty- dołączyła- Aga

22:30
Dostałam sms od Zayna: ,,Dobranoc mała, za niedługo się zobaczymy. Nie mogę się doczekać. Tęsknie <3 masz pozdrowienia od chłopaków"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz