niedziela, 25 marca 2012

Opowiadanie cz 34

-Jeżeli ktoś ma jakieś informacje dotyczące Martiny, prosimy o kontakt na infolinie....

 Z perspektywy Zayna
To dało się słyszeć od rana. Nikt nie wiedział gdzie może być. Nikt jej nie widział. Przecież nie można tak po prostu zapaść się pod ziemię. Czuje, że ona gdzieś tu jest. Nie może nas zostawić w takiej chwili. Sprawa jest już bardzo nagłośniona, bo to dziewczyna Harrego. Policja mówi, ze w tej sytuacji najbardziej prawdopodobne jest że została porwana. Ale przez kogo? Kto mógłby być taki bezmyślny i chamski?

Z perspektywy Mateusza
Wreszcie udało mi się dotrzeć do Polski.  Tylko czemu w takich okolicznościach? Może gdybym tu był od początku, gdybym przyjechał z chłopakami na koncert to by się nie zdarzyło. Louis cały czas jest przy Harrym, który wygląda coraz gorzej, nie może spać, jest wyczerpany psychicznie i fizycznie.
2 godziny później
Siedzę na schodach przed hotelem i rozmyślam. Zayn siedzi po drugiej stronie. Pali papieros za papierosem. Martina nie lubiła, kiedy palił.
Ktoś koło mnie usiadł. Popatrzyłem i dopiero po chwili spostrzegłem, że to Harry. Zawsze potrafił spędzić w łazience rano około godziny układając niesforne kosmyki włosów opadające mu na twarz. Teraz nie przejmował się tym. Siedzieliśmy w milczeniu. Nie chciałem jej przerywać, bo wiedziałem co przeżywa w głębi siebie. Starał się tego nie pokazywać, ale znaliśmy go zbyt dobrze by mógł  to przed nami ukryć.
-Myślisz że ją znajdą?- przerwał ciszę Harry, jego głos był ledwie słyszalny
-Oczywiście, że tak, policja mówi, że to tylko kwestia czasu
-A jeśli faktycznie została porwana? Straciłem ją wtedy z oczu, byłem zbyt zajęty autografami...-chwila ciszy, ale wiedziałem że jeszcze nie skończył- Nigdy sobie tego nie wybaczę jeśli nie wróci..Kocham ją
-Ona nas tak nie zostawi, wróci..musi wrócić- powiedziałem z naciskiem na ostanie słowa.

Tydzień później 15 październik 
Z perspektywy Nialla
Za godzinę mamy lot. Musimy wrócić do Anglii. Nikt nie chce, ale manager naciska, policja z swojej strony obiecała, że do nas zadzwonią, kiedy coś będzie wiadomo. Nie ma jej już 9 dni. Nie można tak po prostu się rozpłynąć w powietrzu. Harry wygląda i chyba czuje się trochę lepiej, Zayn stara się jakoś trzymać, ale też mu to kiepsko wychodzi. Teraz już nic nie będzie takie samo jak wcześniej.
Londyn
Wróciliśmy, lot minął spokojnie, jednak w ciszy. Wiem, teraz czekają na nas koncerty i wywiady. Każdy z nas musi chodź trochę wrócić do poprzedniego życia. Liam włączył telewizję, pierwsza rzecz jaka się pokazała na ekranie to zdjęcie Martiny. Była znana mediom, bo była z Harrym i kilkakrotnie trafiali na okładki magazynów. Tylko dla nich to nie dramat, dla nich to sensacja. Kolejna ciekawostka z życia sławnej osoby. Harry Styles- piosenkarz z zespołu One Direction, znany ze wspaniałego głosu i wrażliwości, traci dziewczynę i to jak? Podczas koncertu.


18 październik
Z perspektywy Ali
Złożyłam zeznania wraz z Agą. Jesteśmy już z powrotem w naszej miejscowości. Dziś pierwszy dzień w szkole od czasu zniknięcia Martiny. Dostałyśmy dużo wiadomości od naszych znajomych, którzy chcą się dowiedzieć czegoś więcej o jej zniknięciu. Jednak nic nie wiemy. Chłopacy też już wrócili do Londynu. Policja mówi, że nie przydamy się teraz na nic, mamy wracać do normalnego życia.

21 październik
Z perspektywy Harrego
Dziś koncert w Irlandii. Niall się cieszy, bo zobaczy swoją rodzinę. W ciągu kilku dni wszystko się diametralnie zmieniło. O Martinie nie ma żadnych informacji, jednak Niall ma dziewczynę. Jest to średniego wzrostu blondynka o imieniu Kate. Dawno nie widziałem go tak szczęśliwego. Dziś jedzie z nami na koncert Niall chce ją przedstawić swojej rodzinie. Pasują do siebie. Następna dobra informacja: Louis chce oświadczyć się Eleanor. Wszyscy trzymamy kciuki. Wyobraziłem sobie moje zaręczyny w przyszłości- zdecydowanie chciałbym oświadczyć się Martinie. Właśnie Martina.. przed oczami stanął mi jej profil,, jej optymistyczne nastawienie do świata, to, ze cały czas była uśmiechnięta.. Brakuje mi jej.

22 październik
Zadzwonił telefon. Odebrałem od niechcenia
-Harry Styles?- spytał męski głos
-Tak, to ja- powiedziałem
-Mamy nowe poszlaki dotyczące Martiny...

2 komentarze:

  1. Jeju super !! Nie mogę doczekać się następnego wpisu xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuuu trzyma w napięciu .. Na pewno jak już się znajdzie będzie romantyczniee : * Czytam dalej ...

    OdpowiedzUsuń